Jak se poprat se zlozvyky?

Jak se poprat se zlozvyky?

Každý má alespoň jeden zlozvyk, který ve větší či menší míře škodí zdraví nebo je společensky nevhodný. Mezi nejznámější...

Podnikejte efektivněji díky promyšlenému telemarketingu

Podnikáte? Pak samozřejmě víte, jaká starost je udržet si své zákazníky nebo naopak získat nové. Nestačí jen poskytovat kvalitní služby či odvádět dobrou práci, chce to i něco navíc. Současní zákazníci jsou rádi hýčkáni a potřebují, aby o ně bylo dobře postaráno. Pasivní telemarketing Chcete-li být svým...

Sídlo potřebujete, kancelář nikoliv. Vyřešte to virtuálně!

Podnikání pod hlavičkou společnosti s ručením omezeným je spjato s mnoha povinnostmi, mezi které patří zřízení sídla firmy. Ale co když nepotřebujete fyzickou kancelář, protože podnikáte z domova či na cestách? Čekají vás snad zbytečné náklady za pronájem? Naštěstí můžete situaci vyřešit velmi elegantním...

Chcete lepší job? Rozsekněte to díky kariérnímu portálu!

Pokaždé, když přijdete do práce, cítíte nutkání utéct někam daleko? Při pohledu na výplatní pásku se vám chce brečet? Vaši kolegové jsou mnohem horší než soused, se kterým již roky „válčíte“? Něco takového se přece nedá vydržet věčně. Žijete jen jednou a měli byste mít dobrou práci! Ale kde se po ní...

Bez online chatu na webu přicházíte o zákazníky

Pustili jste se do ladění webu za účelem maximalizace tržeb? Možností, jak stránky vylepšit a zvýšit konverzní poměr, je víc než dost. Spousta prodejců a poskytovatelů služeb však zapomíná na prvek, který je možná ještě důležitější než vše ostatní. Na mysli máme online neboli live chat. Okénko zobrazující se v...

Sháníte dodávku či jiné užitkové vozidlo? Obraťte se na profesionály

V současné době se spousta společností neobejde bez dodávek a užitkových vozidel. Přece jen, převážet materiál i hotové výrobky prostřednictvím třetí strany je poměrně velký náklad, a proto se vyplatí investovat do vlastního vozového parku, pokud využijete dodávky či jiná užitková vozidla v podstatě denně. V...

Co může zabít vaši PPC kampaň?

Jak na web dostat relevantní návštěvníky bez čekání, než se projeví výsledky optimalizace? Můžete zapnout PPC kampaň. Pro mnoho webů je tento způsob propagace ideálním zdrojem návštěvnosti a konverzí, ale pouze za předpokladu, že se dodrží základní pravidla. Někdy však může nastat zcela opačná situace –...

Jak na SEO efektivně? Zaměřte se na svou lokalitu!

Není tajemstvím, že klíčem ke zvýšení návštěvnosti webu je kvalitně provedená optimalizace. Proces spočívá v množství kroků a zásadní roli hrají především následující faktory: optimální výskyt klíčových slov na stránce, kvalita a struktura textů, interní prolinkování a linkbuilding. Přesto se může stát,...

Plakáty představuji efektivní outdoor reklamu i dnes, ale…

Ulovit zákazníka není snadné. Neměli byste však zapomínat na to, že kromě internetu stále existuje i venkovní prostředí, kde se nabízí poměrně dost způsobů, jak zaujmout pozornost cílové skupiny. Co třeba “staré dobré” plakáty? Jakkoliv si můžete myslet, že jsou v dnešní době odepsané, protože je nahradily...

Auditorské služby od A do Z

Činnosti související s účetnictvím se zpravidla nechávají na externích odborných firmách. Ty vám pomohou s oblastí auditorských služeb, daňového poradenství či se sestavováním konsolidovaných účetních uzávěrek. Co si pod jednotlivými pojmy představit? Finanční audit se netýká pouze účetní...