Jak se poprat se zlozvyky?

Jak se poprat se zlozvyky?

Každý má alespoň jeden zlozvyk, který ve větší či menší míře škodí zdraví nebo je společensky nevhodný. Mezi nejznámější...

Začínáte podnikat, ale nemáte velký rozpočet na marketing? Dá se to

Začínat se dá i s málem ... no pokud chcete dosáhnout více, třeba vytrvat. To, co úspěšné podnikatele odlišuje od méně úspěšných, nebývá mimořádný intelekt, neuvěřitelné štěstí, ba ani odvaha riskovat. Ne že by tyto vlastnosti byly v podnikání na škodu, ale drtivá většina úspěšných lidí stála na stejné...

Reklama nefunguje. Jaké jsou nejčastější důvody?

Často si lidé kladou otázku, proč některá oblast marketingu nepřinesla očekávaný efekt, proč lidé nereagovali na inzeráty, nepřišli do prodejny a nezajímali se o produkty. Zkusme se podívat alespoň na některé důvody, proč někdy reklama neúčinkuje tak, jak jste si představovali. Důvodem může být, že se vám...

Jak na Google SERP? Dělejte, co po vás chce!

Chcete pro svou firemní web skutečně výhodnou pozici ve vyhledávání? Určitě pracujete na získávání zpětných odkazů. Pravidelně publikujete kvalitní obsah a pište blog. I to jsou ověřené techniky jak se zalíbit vyhledávači Google a udržovat si výhodné pozice na dané klíčová slova. Jsou zde ale i techniky, které lze...

Jak na efektivní marketingové texty?

Přinesli vaše direct mailové kampaně výsledek, jaký jste očekávali? Odpovídala odezva a následný zisk vynaloženému úsilí? Zpracování databáze vhodných kontaktů, příprava listů, e-mailů či letákových textů, tisk a distribuce - to jsou činnosti, které stojí nemálo času i finančních prostředků. Efektivnost...

Tradiční a online marketing: Jaké jsou zásadní rozdíly?

Marketing - klíčová složka každého byznysu, která odděluje úspěšných od neúspěšných. Pokud je vaše marketingová strategie detailně promyšlená, kvalitní a efektivní, pomůže vám dosahovat vaše podnikatelské cíle kontinuální a progresivní. A naopak - pokud této části nevěnujete dostatek pozornosti, ztratíte...

Moje zkušenosti s AAA Auto: Přišel jsem, viděl jsem, koupil jsem

Nikdy neříkej nikdy. No já osobně jsem měl za to, že v Áčkách bych nikdy auto nekupoval. Jenomže osud chtěl jinak a já musím uznat, že to na ostravské pobočce šlape jako na drátkách. Jasně, já bych se taky snažím, když chci prodat, ale celkový dojem z transakce nebyl vůbec špatný. Ale vše pěkně popořádku. Když...

Hewlett a Packard začínali v garáži. A kam to dotáhli…

Mám rád příběhy, které souvisí s velkými brandy. Rád si přečtu o Stevu Jobsovi, dvojici Page & Brin a dalších lidech, kteří začínali s ničím a dotáhli to na samotnou špici. Nedávno jsem se shodou náhod dostal k nové multifunkci od HP (o té ale později) a protože jsem zrovna neměl co dělat, napadlo mě zabrouzdat po...

Pytlované uhlí je lepší než sypané. A né, že né.

Pro dnešek jeden praktický tip. Předpokládám, že i vy musíte někde bydlet. A protože ne každý pobývá v tropech (bohužel už ani já ne :-)), kde ústřední topení znají jen z vyprávění, s příchodem chladnějších měsíců začínáte topit. Překvapivě jsem na tom podobně, ale máme plynový kotel, takže nemusím řešit...