Jak se poprat se zlozvyky?

Jak se poprat se zlozvyky?

Každý má alespoň jeden zlozvyk, který ve větší či menší míře škodí zdraví nebo je společensky nevhodný. Mezi nejznámější...

Bez online chatu na webu přicházíte o zákazníky

Pustili jste se do ladění webu za účelem maximalizace tržeb? Možností, jak stránky vylepšit a zvýšit konverzní poměr, je víc než dost. Spousta prodejců a poskytovatelů služeb však zapomíná na prvek, který je možná ještě důležitější než vše ostatní. Na mysli máme online neboli live chat. Okénko zobrazující se v...

Sháníte dodávku či jiné užitkové vozidlo? Obraťte se na profesionály

V současné době se spousta společností neobejde bez dodávek a užitkových vozidel. Přece jen, převážet materiál i hotové výrobky prostřednictvím třetí strany je poměrně velký náklad, a proto se vyplatí investovat do vlastního vozového parku, pokud využijete dodávky či jiná užitková vozidla v podstatě denně. V...

Co může zabít vaši PPC kampaň?

Jak na web dostat relevantní návštěvníky bez čekání, než se projeví výsledky optimalizace? Můžete zapnout PPC kampaň. Pro mnoho webů je tento způsob propagace ideálním zdrojem návštěvnosti a konverzí, ale pouze za předpokladu, že se dodrží základní pravidla. Někdy však může nastat zcela opačná situace –...

Jak na SEO efektivně? Zaměřte se na svou lokalitu!

Není tajemstvím, že klíčem ke zvýšení návštěvnosti webu je kvalitně provedená optimalizace. Proces spočívá v množství kroků a zásadní roli hrají především následující faktory: optimální výskyt klíčových slov na stránce, kvalita a struktura textů, interní prolinkování a linkbuilding. Přesto se může stát,...

Plakáty představuji efektivní outdoor reklamu i dnes, ale…

Ulovit zákazníka není snadné. Neměli byste však zapomínat na to, že kromě internetu stále existuje i venkovní prostředí, kde se nabízí poměrně dost způsobů, jak zaujmout pozornost cílové skupiny. Co třeba “staré dobré” plakáty? Jakkoliv si můžete myslet, že jsou v dnešní době odepsané, protože je nahradily...

Auditorské služby od A do Z

Činnosti související s účetnictvím se zpravidla nechávají na externích odborných firmách. Ty vám pomohou s oblastí auditorských služeb, daňového poradenství či se sestavováním konsolidovaných účetních uzávěrek. Co si pod jednotlivými pojmy představit? Finanční audit se netýká pouze účetní...

Jak podnikat snadno, rychle a bez zbytečných problémů ?

Pustili jste se po hlavě do podnikání a zjistili jste, že se vám vyplatí vystupovat pod hlavičkou s.r.o.? Pak vám nezbude, než si společnost s ručením omezeným založit. Bez předchozích zkušeností se však může celý proces nepříjemně protáhnout a zdržet vás až o několik týdnů déle, než jste původně...

Přečtěte si, jak výrazně ušetřit při tisku doma i v kanceláři

Spočítali jste si někdy, kolik vás stojí pravidelný tisk dokumentů a fotografií? Pokud ano, pravděpodobně jste z částky nebyli nadšení. Pravdou je, že pořizovací cena tiskárny je oproti nákladům zanedbatelná. Papíry, a už vůbec ne náplně do tiskárny rozhodně nejsou zdarma. Naopak stojí spoustu peněz, a proto by vás...

5 hlavních důvodů proč je venkovní reklama efektivní i dnešní době

Kdo není vidět, jakoby ani nebyl. Co na tom, že nabízíte vynikající produkt či službu - pokud se o vás zákazníci nedozví, jen těžko se dostanete do černých čísel.  Ale Jakou formu reklamy zvolit? Vyplatí se ještě vůbec klasická venkovní reklama, nebo je dnes veškerá propagace efektivní pouze online? Možná se...