Jak se poprat se zlozvyky?

Jak se poprat se zlozvyky?

Každý má alespoň jeden zlozvyk, který ve větší či menší míře škodí zdraví nebo je společensky nevhodný. Mezi nejznámější...

Co by (ne)mělo chybět ani na vašem webu?

Když nejste zkušený web developer a toužíte po skvělé webstránce, zaplaťte profesionálům. Tvorba web stránek není jako učení se jízdě na kole - ne každý se to dokáže naučit dělat a už vůbec se to nenaučí za pár dní. Zaplaťte raději odborníkům. Nehledejte cestičky, jak ušetřit pár tisícovek na web...

Proč firmy krachují? Kopou studnu až v momentě, kdy se dostaví žízeň

Byznys stojí především na dobrých vztazích a důvěře. Dnes je velmi důležité, co dokážete, jaké máte dovednosti a zkušenosti. Je tu však ještě jedna věc, která má na váš úspěch větší vliv. Jde o to, koho znáte a kdo zná vás. Jak napsal expert na budování vztahů s lidmi, Harvey Mackey: Studnu začněte kopat...

SEO a PPC: Silná dvojkombinace

PPC a SEO jsou pro mnohé velmi odlišné kategorie. Všichni pod těmito pojmy rozumějí určitou online propagaci, která jim přinese nové návštěvníky a v konečném důsledku zákazníků. K dosažení svých cílech využívají někteří vlastníci web stránek a eshopů pouze jednu z těchto "metod". V tomto článku se vám však...

Začínáte podnikat, ale nemáte velký rozpočet na marketing? Dá se to

Začínat se dá i s málem ... no pokud chcete dosáhnout více, třeba vytrvat. To, co úspěšné podnikatele odlišuje od méně úspěšných, nebývá mimořádný intelekt, neuvěřitelné štěstí, ba ani odvaha riskovat. Ne že by tyto vlastnosti byly v podnikání na škodu, ale drtivá většina úspěšných lidí stála na...

Reklama nefunguje. Jaké jsou nejčastější důvody?

Často si lidé kladou otázku, proč některá oblast marketingu nepřinesla očekávaný efekt, proč lidé nereagovali na inzeráty, nepřišli do prodejny a nezajímali se o produkty. Zkusme se podívat alespoň na některé důvody, proč někdy reklama neúčinkuje tak, jak jste si představovali. Důvodem může být, že se vám...

Jak na Google SERP? Dělejte, co po vás chce!

Chcete pro svou firemní web skutečně výhodnou pozici ve vyhledávání? Určitě pracujete na získávání zpětných odkazů. Pravidelně publikujete kvalitní obsah a pište blog. I to jsou ověřené techniky jak se zalíbit vyhledávači Google a udržovat si výhodné pozice na dané klíčová slova. Jsou zde ale i techniky, které lze...

Jak na efektivní marketingové texty?

Přinesli vaše direct mailové kampaně výsledek, jaký jste očekávali? Odpovídala odezva a následný zisk vynaloženému úsilí? Zpracování databáze vhodných kontaktů, příprava listů, e-mailů či letákových textů, tisk a distribuce - to jsou činnosti, které stojí nemálo času i finančních prostředků. Efektivnost...

Tradiční a online marketing: Jaké jsou zásadní rozdíly?

Marketing - klíčová složka každého byznysu, která odděluje úspěšných od neúspěšných. Pokud je vaše marketingová strategie detailně promyšlená, kvalitní a efektivní, pomůže vám dosahovat vaše podnikatelské cíle kontinuální a progresivní. A naopak - pokud této části nevěnujete dostatek pozornosti, ztratíte...