Bez online chatu na webu přicházíte o zákazníky
Pustili jste se do ladění webu za účelem maximalizace tržeb? Možností, jak stránky vylepšit a zvýšit konverzní poměr, je víc než dost. Spousta prodejců a poskytovatelů služeb však zapomíná na prvek, který je možná ještě důležitější než vše ostatní. Na mysli máme online neboli live chat. Okénko zobrazující se v pravém dolním rohu webu.
Zákazník se rád zeptá
Když si nevíte rady při nakupování v kamenném obchodě, jednoduše se zeptáte prodavače. Ale kdo rozsekne vaše dilema v e-shopu, který nemá online chat? Obvykle se nabízí možnost provozovateli zavolat či napsat e-mail. První možnost stojí peníze, druhá varianta je časově náročná. Nehledě na to, že mnozí zákazníci nechtějí ztrácet čas hledáním kontaktních údajů a rovnou se obrací na konkurenci. A právě to je hlavní důvod, proč si pořídit live chat na web. Uživatel klikne na okno, položí dotaz a ihned se mu dostane odpovědi. Pravděpodobně ho nenapadne odejít a naopak se promění v platícího zákazníka.Další výhody a možnosti online chatu
Online chat na webu nemusí sloužit pouze jako alternativa e-mailové či telefonické komunikace. Již samotná přítomnost okénka zvyšuje důvěryhodnost webu a má určitý podíl na budování značky. Navozuje dojem, že se prodejce/poskytovatel služby o zákazníky stará a záleží mu na kvalitě zákaznického servisu. Nesporná výhoda live chatu spočívá v možnosti propagace nových služeb, slev apod. V podstatě může sloužit jako další reklamní plocha na velmi viditelném místě. S trochou kreativity jistě přijdete na další způsoby využití.Který online chat je TOP?
Rozhodnete-li se pro implementaci online chatu na web, nejlepším řešením v ČR je Lime Talk. Můžete ho mít na webu za pár minut i bez pomoci programátora a nabízí dva týdny zdarma na vyzkoušení.Publikováno: 20. 08. 2018
Kategorie: Marketing