Podnikejte efektivněji díky promyšlenému telemarketingu
Podnikáte? Pak samozřejmě víte, jaká starost je udržet si své zákazníky nebo naopak získat nové. Nestačí jen poskytovat kvalitní služby či odvádět dobrou práci, chce to i něco navíc. Současní zákazníci jsou rádi hýčkáni a potřebují, aby o ně bylo dobře postaráno.
Pasivní telemarketing
Chcete-li být svým klientům stále na dosah, musíte s nimi hlavně komunikovat. Má zákazník nějaký problém s vaším zbožím či službami, potřebuje poradit s objednávkou? Určitě mu s tím okamžitě pomůžete. Proto je výhodné, provozuje-li vaše firma helpdesk. Zákazník si rád zavolá a nechá si od vás poradit, případně vznese požadavek a bude čekat, že ho vyřešíte. Nejvýhodnější pro zákazníka je, může-li volat na bezplatnou linku, je to vítaná služba navíc, protože ho nestojí žádné peníze. Jediné, co bude muset investovat zákazník, bude jeho čas. Ale i o něm se říká, že je drahý.Aktivní telemarketing
Když potřebujete získat další zákazníky, je nutné oslovit ty stávající, či najít úplně nové, kteří by vaše služby a produkty začali využívat. K tomuto účelu slouží aktivní telemarketing, pod nímž si představte sjednávání schůzek, akvizici nových zákazníků nebo průzkum trhu. Vše si můžete dělat vlastními silami a mít k tomu své call centrum, nebo použijete outsourcing a necháte za sebe pracovat jiné. V určitém ohledu to může být pro vás výhodnější, protože svoji pracovní sílu nasměrujete pouze na plnění důležitých firemních úkolů a zbytek práce delegujete.Nechte za sebe pracovat druhé
Specialistou na mezifiremní komunikaci je společnost Axxel. Poskytuje firmám služby telemarketingu po celé České i Slovenské republice a pomáhá jim získat nové zákazníky, zjistit jejich potřeby i chování. Axxel umí zajistit jakoukoliv telefonickou podporu podle potřeb konkrétních firem, které jeho služby využívají. Společnost Axxel provozuje profesionální B2B call centrum, jež pomůže firmám zvýšit jejich obchodní výkon, zlepší vztahy se zákazníky a otevře i nové možnosti v podnikání.Publikováno: 01. 09. 2018
Kategorie: Marketing