Co může zabít vaši PPC kampaň?
Jak na web dostat relevantní návštěvníky bez čekání, než se projeví výsledky optimalizace? Můžete zapnout PPC kampaň. Pro mnoho webů je tento způsob propagace ideálním zdrojem návštěvnosti a konverzí, ale pouze za předpokladu, že se dodrží základní pravidla. Někdy však může nastat zcela opačná situace – příliš přísné nastavení pravidel zapříčiní výrazné snížení návštěvnosti, což ve výsledku vede k vyšším cenám za proklik, nutnosti hledání dalších frází apod. Chcete-li mít jistotu, že jste se při nastavení PPC kampaně nedopustili zásadního přeslapu, nepřestávejte číst.
Pozor na vylučovací slova
Jak může příliš velké množství vylučovacích slov poškodit vaši PPC kampaň? V určitých případech je úzce zaměřená kampaň naprosto v pořádku, ale někdy mohou vylučovací slova (např. v rozšířené shodě) způsobit opačný efekt. Jinými slovy – dobře si rozmyslete, která vylučovací slova použijete a raději se vydejte cestou více reklamních sestav, případně změňte strategii.Ošemetná otevírací doba
Omezili jste kampaň na otevírací dobu vaší pobočky, protože preferujete osobní jednání se zákazníky? Možná jste se zbytečně připravili o klientelu. Vyzkoušejte, zda by se vám nevyplatilo rozšíření kapaně o další časové úseky. Možná se vám díky tomu podaří snížit cenu prokliku. Samozřejmě své kroky důkladně měřte a analyzujte.Pohrajte si s geografickým cílením
Pokud své služby nabízíte pouze lokálně, samozřejmě je vhodné kampaň omezit na danou lokalitu. Ovšem i v případě PPC reklamy Praha mohou být zajímavé i jiné regiony – někteří zákazníci neváhají za kvalitními službami dojíždět. Opět však budete muset pečlivě vyladit reklamní sestavy a průběžně sledovat přínos jednotlivých frází. Bez ohledu na to, zda vás zajímá lokální PPC Praha, nebo cílíte na celou Českou republiku, vám s nastavením kampaně rádi pomohou odborníci z PPC Profits. Spoustu užitečných informací najdete na www.ppcprofits.cz.Publikováno: 09. 08. 2018
Kategorie: Marketing