Firemní (korporátní) identita: Proč ji potřebujete i vy?

Budete-li v rámci firemní identity používat jednotné barvy a grafické prvky, zvýšíte tím pravděpodobnost, že si vás zákazníci zapamatují. Pokud se naopak setkají s prezentačními materiály v různých barvách, jen těžko si je automaticky spojí s vaší firmou.

Corporate identity dá vašemu byznysu nový směr. Najednou nebudete jednou z mnoha, ale firmou, která je důvěryhodnější. Uděláte dojem a vzbudíte u ostatních pocit, že můžete nabídnout něco víc než ostatní.

Začíná se barvami, následuje tvorba loga

Budování firemní identity zahrnuje několik dílčích kroků. Tím prvním je volba firemních barev. Obvykle jde o jednu základní a několik šedých odstínů, případně vícebarevné kombinace a jejich odstíny. Velkou roli hraje psychologie barev – každá má úplně jiný význam, a proto volte s rozvahou.

Dalším krokem je tvorba firemního loga. Obvykle reprezentuje činnost firmy, ale může být i neutrální. Do logotypu rozhodně nepatří složité prvky a plnobarevné obrázky.

Po logotypu následuje výběr firemních fontů a následně se může přejít k tvorbě webových stránek, tiskovin a propagačních materiálů. Chcete se dozvědět více? Rádi vám poradí profesionálové z GRADESI (grafické studio Praha).

Publikováno: 01. 07. 2017 / Aktualizováno: 15. 06. 2023

Kategorie: Marketing