Webové stránky jako nepsaná povinnost. Tvorba se však musí uchopit za správný konec
Obsah článku:
Naklikali jste si webovky v rámci některého z mnoha online nástrojů, případně si je nechali za pár korun vyrobit od známého, protože se „tak trochu vyzná“, ale nepřinesly žádné zákazníky, a tak jste prostředí internetu nadobro zanevřeli? Třeba patříte mezi hrstku firem, pro které je web zbytečný... Odborník za tvorbu www a online marketing Jaroslav Voldřich si to nemyslí. Na internetu se pohybuje dostatečně dlouho na to, aby mohl bez nadsázky konstatovat, že webové stránky potřebuje každá firma. O výsledku však rozhoduje přístup tvůrce.
Proces tvorby www začíná analýzou
Než vznikl váš stávající web – analyzovali jste, jak je váš obor v prostředí internetu vnímán? Podívali jste se na stránky konkurence a vymysleli fungující strategii? Pokud vám stránky nepřináší užitek, pravděpodobně jste předvýrobní analýzu podcenili nebo zcela vynechali. Podle Voldřicha jde přitom jedním ze základním pilířů úspěchu. Do tvorby webu se pouští až ve chvíli, kdy má jasnou představu o budoucím využití.Vytvořit stránky není snadné
Můžete namítnout, že díky open source systémům lze web poskládat za pár hodin i bez předchozích zkušeností. Máte pravdu, ale efektivita takové prezentace bude tristní. Profesionál musí zohlednit cílovou skupinu zákazníků a upravit web tak, aby byl vysoce konverzní. Bez kombinace úderných textů a profi fotek budou stránky působit amatérsky.Marketing, marketing... marketing!
Proč na moje vymazlené stránky nikdo nechodí? Zákazníky získáte pouze prostřednictvím promyšlené reklamní kampaně. Anebo přirozeně z vyhledávačů, ale až poté, co se web umístí na dohledatelných pozicích. Nemějte obavy, i v tomto směru vám pomůže specialista na tvorbu webových stránek. Třeba právě Jaroslav Voldřich, který nepůsobí pouze na Plzeňsku – dlouhodobě s ním spolupracují firmy i jednotlivci z celé ČR. Domluvte si konzultaci a dozvíte se, jak nakopnout byznys pomocí webu.Publikováno: 05. 10. 2019
Kategorie: Tvorba webu