SEO: Co vám přinese kvalitní optimalizace webu pro vyhledávače?

Hledáte způsob, jak dlouhodobě zvýšit tržby a získat nové zákazníky? Pokud se vám nevyplatí placený zdroj návštěvnosti (PPC reklama), budete muset zapracovat na SEO – optimalizaci vašich stránek pro vyhledávače. V čem proces spočívá a proč byste se měli obrátit na profesionály?

SEO je komplexní záležitost

Optimalizace webu pro vyhledávače spočívá v množství úkonů, které se dějí na stránkách i mimo ně (on-page SEO a off-page SEO). K nejdůležitějším faktorům patří kvalitně podané informace s důrazem na výskyt vhodných klíčových slov, ale také tvorba odkazového profilu. Tedy budování zpětných odkazů vedoucích na web. Nechcete-li ztrácet čas studiem informací metodou pokus / omyl, obraťte se na agenturu, která vám pomocí bezpečných a osvědčených technik pomůže k lepším pozicím ve vyhledávačích a přivede na váš web relevantní návštěvnost.

Jak optimalizují profesionálové?

Efektivní strategie SEO spočívá v auditu, analýze klíčových slov, budování odkazů a několika dalších činnostech. Prvním krokem je analýza současného stavu, kdy konzultant zhodnotí, jaké úpravy webu je vhodné provést. Zjistí také pozice stránek v hlavních fulltextových vyhledávačích (Google, Seznam) a poradí vám, jak SEO webu vylepšit. Mají-li se na web dostat zákazníci – cílová skupina a nikoliv náhodní návštěvníci, musí proběhnout analýza klíčových slov. Odborník pro vás vytvoří přehled frází, na které se bude v rámci optimalizace cílit. Následuje budování odkazového profilu, a to tak, aby odkazy posilovaly pozice webu a současně přiváděly nové zákazníky. Linkbuilding by měl být dlouhodobý, vyvážený a tematicky relevantní. Nedílnou součástí procesu je také obsahová analýza webových stránek, kdy konzultant otestuje celkovou použitelnost webu a posoudí, zda text odpovídá potřebám a zaměření. Další informace o optimalizaci najdete na http://www.seoconsult.cz/sluzby/optimalizace-pro-vyhledavace.

Publikováno: 06. 11. 2017

Kategorie: Tvorba webu