3 zásadní důvody, proč postavit e-shop ve WordPressu

3 zásadní důvody, proč postavit e-shop ve WordPressu

Na internetu najdete široké spektrum platforem, kde můžete zprostředkovat tvorbu e-shopu. Mnohé z nich nabízí nejrůznější výhody, v tomto článku se však zaměříme na WordPress, konkrétně WooCommerce, což je plugin, který slouží pro snadnou a rychlou tvorbu e-shopu. V následujících řádcích vám prozradíme, jaké jsou zásadní výhody e-shopu fungujícího na této platformě.

Služby WooCommerce jsou zdarma

Ano, WordPress jako takový je zdarma, což znamená zásadní výhodu oproti konkurence. Je sice pravda, že pokud si chcete základní obsah rozšířit o prémiové grafické šablony či pluginy, musíte za ně zaplatit. Platíte tedy pouze za to, co chcete navíc, jinak základní verze systému je zcela zdarma. Musíte však počítat s tím, že placení domény a hostingu se nevyhnete. A téměř jistě budete potřebovat prémiové WooCommerce pluginy, díky kterým eshop získá potřebné funkcionality.

Rozsáhlé možnosti využití pluginů

WordPress je specializovaný především na „menší“ e-shopy. Platforma skvěle plní i náročnější požadavky uživatelů, co se týče přizpůsobení prostředí. Svou základní verzi WordPressu, stačí rozšířit o specifické pluginy a začít využívat. Mezi populární pluginy patří například plugin WooCommerce Zásilkovna z Toret.cz. K čemu slouží? Plugin zprostředkovává rychlé a jednoduché napojení na balíkový systém a pomáhá s mechanizací procesů souvisejících právě s odesíláním balíků prostřednictvím Zásilkovny. Ovšem to je pouze jeden z mnoha oblíbených pluginů, které uživatelé spokojeně využívají. Za zmínku stojí i rozšíření WooCommerce GoPay či Comgate, ale také online propojení fakturačních systémů, jako jsou Fakturoid či iDoklad. Více pluginů, které vám mohou usnadnit práce ve WordPressu najdete na stránkách Toretu.

Přehledné prostředí

S ovládáním si hravě poradí opravdu každý. Díky přehlednému adminu snáz najdete, co hledáte a prostředí WordPressu je velmi intuitivní.

Publikováno: 11. 02. 2021

Kategorie: Tvorba webu

Autor: administrator