Olivový olej jako reprezentativní dárek pro obchodní partnery

Olivový olej jako reprezentativní dárek pro obchodní partnery

Ruku na srdce, každý jistě někdy kupoval olivové produkty a dost možná platí, že první ochutnání nebylo právě z nejlepších, zvláště pokud jste sáhli po supermarketové produkci. Vězte, že chybami se člověk učí a vaše chuťové pohárky dostanou mnohem lepší krmi, pokud si příště vyberete zase o něco lépe! Platí, že acidita by měla být co možná nejnižší a jasně deklarovaná země původu je pro znalce bezesporu také prioritou. A podle čeho ještě volit, abychom si vážně pochutnali?

Dárek, kterým potěšíte snad všechny

Pokud jde o olivový olej, je jasné, že tento dárek v sobě nese prosluněné středomořské oblasti a připomene letní dovolenou v Řecku či Španělsku, bezstarostné chvíle strávené na pláži nebo při objevování antických památek. Stačí pár kapek na lžičce a máte jasno, kvalitní olivový produkt se pozná i podle lahve z tmavého skla, pocházející z říjnové sklizně, a především pak jde i o polyfenoly, látky, o kterých se toho už napsalo ve vědecké literatuře víc než dost. Chuť banánů nebo zelenkavých jablíček, v nabídce jsou pro gurmány i ovocné tóny rajčat nebo bazalka. Není právě tohle zajímavý dárek pro obchodní partnery? Blýsknete se něčím, co dost možná ještě vaši souputníci nikdy nedostali, a protože originalita je i zde předností, bude to dobrý základ do budoucna, zvláště pokud jste stále na začátku společné cesty.

Univerzální produkt, s nímž oslavíte úspěch

Ruku na srdce, kdo by někdy neokusil olivový olej? Protože jsou ale na trhu rozdíly v kvalitě, někteří z nás možná už neochutnali podruhé. To je ale velká škoda, neboť jste možná sáhli po nepravé lahvičce. Zkuste produkty vyhlášených farmářů, kteří sbírají ocenění doslova jako na běžícím pásu a vědí, že říjnová sklizeň je pro jejich perly nejvhodnější. Ať už je to dárek pro muže nebo dárek pro ženu, vždycky je dobré mít v záloze jeden tip, se kterým uděláte radost nejen milovníkům kuchyně, co je doma v zemích, kde se vážně nespěchá…

Publikováno: 10. 02. 2021

Kategorie: Marketing

Autor: administrator