Kam umístit zpětný odkaz? S hledáním zdrojů vám pomůže šikovná aplikace

Kam umístit zpětný odkaz? S hledáním zdrojů vám pomůže šikovná aplikace

Jak získat relevantní návštěvnost, aniž byste za ní museli platit v rámci PPC reklamy? Možností je více, avšak hlavním zdrojem návštěvníků zůstávají vyhledávače. Jenomže jak obsadit první pozice na důležitá klíčová slova, když je okupuje konkurence? Zaměřte se na SEO a začněte budovat kvalitní odkazový profil. Jakmile vyladíte on-page prvky, pusťte se do linkbuildingu. Nejde o nic jiného než o tvorbu zpětných odkazů vedoucích na vaše webové stránky. Ovšem pozor: pravidlo „více odkazů – větší efektivita“ již dávno naplatí. Algoritmy vyhledávačů nejsou hloupé a preferují kvalitní zpětné odkazy. V praxi to znamená jediné – umisťovat odkazy na relevantních webech, případně v relevantních sekcích obecnějších webů. Zároveň pro svůj projekt zajistěte několik superhodnotých odkazů z vysoce autoritativních webů (např. navštěvované zpravodajské weby, Wikipedie...). Čemu se naopak vyhněte obloukem, jsou netematické katalogy a weby plné duplicitních textů odkazujících na stránky s pochybným obsahem.

Kde hledat vhodná místa pro umístění odkazu?

Každý zkušený linkbuilder ví, že SEO není otázkou jednoho víkendu. Po analýze následuje mravenčí práce v podobě pravidelného budování odkazů. Jenomže kam dát odkaz? Pokud nedisponujete stovkami kontaktů na majitele vhodných zdrojů, bude se vám hodit online aplikace, jejímž autorem je nadšený hudební linkbuilder a programátor Jirka Kynčl (provozuje portál NaNastroj.cz). Jeho motivací byl fakt, že mu zoufale chyběl nástroj pro efektivnější hledání vhodných zdrojů. Aplikace je jednoduchá a přitom velmi praktická. Podívejte se na příklad práce s nástrojem a udělejte si názor sami. Na závěr ještě jeden tip pro linkbuildery: zpětný odkaz pro sebe sama můžete získat podpisem petice SEO je analytika, ke které se připojit i autor nástroje kamdatodkaz.cz. Stačí, když petici podepíšete z mailu na doméně, na níž se nachází váš web. Linkbuildingu zdar!

Publikováno: 24. 10. 2019 / Aktualizováno: 15. 06. 2023

Kategorie: Marketing

Autor: administrator