Marketing

Je tu WOW!

Kärcher představuje zcela novou moderní a mladistvou komunikaci. S novou komunikační WOW strategií a přichází Kärcher. Hlavní charakteristikou je život a emoce. Ve spotech se nemluví a hudba je velmi výrazná. Silné obrazy, drsné rytmy a rychlé střihy. „Záměrně sázíme na velmi emotivní efekt, a tedy přesně na WOW efekt našich nových spotů,“ vysvětluje Jana Hogrová, ředitelka marketingu Kärcher Česká republika.

Za touto změnou stojí nové strategické směrování značky Kärcher, které začalo v minulých letech, a tedy také redesign marketingové komunikace. Chování lidí ve volném čase se podstatně mění, cílové skupiny jsou mladší a aktivnější. Tyto nové trendy podchycují dvě nové, nezávislé 360 stupňové kampaně. Důraz je kladen na dvě ústřední témata: vysokotlaké čištění jako hlavní kompetence špičky na světovém trhu v oblasti technologie čištění a na novinky v segmentu bateriové zahradní techniky.

Prohlédněte si novou komunikaci:

„Díky mladistvé, moderní reklamě představujeme naši značku a aktuální produkty široké veřejnosti novým a překvapivým způsobem,“ říká Milada Skutilová, jednatelka společnosti Kärcher v České republice.

Autorem kampaně a zodpovědnou osobou za nový design značky Kärcher je spolu se svým týmem Ulrich Lützenkirchen, výkonný kreativní ředitel společnosti antoni_boost. Čisticí technologie Kärcher se využívají téměř v každé oblasti, kterou je možné si představit. Když však vytváříte marketingovou kampaň, je to požehnání i prokletí zároveň. „Má opravdu velmi široký rozsah,“ říká Lützenkirchen.

Kampaň byla spuštěna už na jaře a postupně se prolíná ve všech komunikačních kanálech. Vizuální jazyk reklamních spotů neodpovídá klasické televizní reklamě, ale spíše formátům, na které jsou zákazníci zvyklí z hudebních klipů nebo videí na sociálních sítích. Voice over byl záměrně vynechán. Nové spoty přibližují dané téma hravě a s humorem. Ukažme opravdové lidi!

Antoni_boost od počátku pracovala na vytvoření sebevědomé a přitažlivé kampaně, v jejímž středu jsou zákazníci – tj. lidé, kteří dosahují svého cíle pomocí výrobků Kärcher. „Prostřednictvím obrazů, protagonistů a příběhů se chceme přiblížit skutečnému životu, místo toho, abychom vytvořili sterilní, nablýskaný svět. V komunikačních vizuálech se na pozadí objevují velké titulky, využívá se výrazná typografie a důraz je zaměřen na hru firemních barev Kärcher – žluté a černé.

Zákazníci stále chtějí vědět, co pro ně produkt může udělat, i to, jak ho používat, ale Lützenkirchen říká, že zejména mladí lidé chtějí vědět, co se skrývá za image společnosti a Kärcher k tomu má hodně co říci: od velkého tématu zachování hodnot přes zapojení se do sociálních projektů, ochranu památek až po skutečnost, že např. vysokotlaké čištění v porovnání s normální zahradní hadicí ušetří obrovské množství vody. Zároveň je Lützenkirchen přesvědčen, že firmy rozhodují o tom, jakou společnost ve své reklamě zobrazují. „Měli bychom přinejmenším zobrazovat skutečný svět, a ne ten padělaný.“ Rozmanitost, mezinárodní pohled a současný obraz mužských a ženských rolí jsou proto klíčové v procesu výběru postav v kampani Kärcher a v tom, jak jsou prezentovány.

Další ukázky:

 

www.karcher.cz

Notebook pro práci i zábavu

Lehký a tenký MacBook Air poskytuje ohromující výkon pro práci i zábavu.

Efektivní řízení podnikání

Tip na spolehlivý ERP software Money S4 pro efektivní řízení podnikání.

Jak na mzdy efektivně a levně?

Chcete ušetřit na agendě související se mzdami a personalistikou? Využijte spolehlivý mzdový program Vema HR.

Tip na CRM

Profesionální CRM systém eWay-CRM vám usnadní komunikaci se zákazníky. Stahujte zdarma pro Windows, Android i iOS.