5 hlavních důvodů proč je venkovní reklama efektivní i dnešní době

Kdo není vidět, jakoby ani nebyl. Co na tom, že nabízíte vynikající produkt či službu - pokud se o vás zákazníci nedozví, jen těžko se dostanete do černých čísel.  Ale Jakou formu reklamy zvolit? Vyplatí se ještě vůbec klasická venkovní reklama, nebo je dnes veškerá propagace efektivní pouze online? Možná se budete divit, ale i v dnešní době není outdoor reklama vůbec na škodu. Přináší množství výhod o kterých se dočtete v následujících řádcích.

Pokryjete větší část trhu

K největším výhodám venkovní reklamy patří  možnost rozsáhlého pokrytí. Online reklamu spatří pouze lidé, kteří pravidelně brouzdají na internetu.  Klasické bannery či jiné reklamní formáty však může spatřit úplně každý. Navíc jde o jediný způsob, jak produkt či službu dostat k lidem, kteří s na internet  nedostanou vůbec.

Bohatá nabídka formátů

Pod pojmem outdoor reklama si můžete představit billboardy, citylighty, ale také plakáty, polepené autobusy a mnohé další formáty. Díky této rozmanitosti si vybere opravdu každý s ohledem na cílovou skupinu a plánovaný rozpočet.

Jistota opakovaného shlédnutí

Lidé musí reklamu vnímat dlouhodobě, aby  na ně zapůsobila. V případě online reklamy to často není možné.  Pokud však vsadíte na venkovní reklamu, šance, že dotyčný uvidí vaši značku vícekrát, se výrazně zvýší. účinnost takové reklamy je velmi vysoká.

Správně načasované oslovení

Kdy je nejlepší doba na to aby jste oslovili zákazníka? Samozřejmě bezprostředně před tím, než se rozhodne pro nákup. Třeba cestou do obchodního centra. V tomto směru může být venkovní reklama lepší než propagace na internetu.

Prodejní kanál i pro internetové prodejce

Co na tom, že provozujete eshop či nějakou čistě online službu -  venkovní reklama může vzbudit zájem potencionálních klientů, kteří si bližší informace následně do hledají přímo na webu. Pokud vás výhody venkovní reklamy zaujaly a rádi byste se o ní dozvěděli více, pokračujte na www.mojeBillboardy.cz. Platforma nabízí přes 10.000 billboardů i jiných outdoor ploch ve všech lokalitách v rámci České republiky. Stačí si vybrat vhodný formát a kontaktovat  přímo majitele. Díky této službě nemusíte platit prostředníků a zbytečně tím navyšovat náklady.

Publikováno: 29. 04. 2018

Kategorie: Marketing