Vybrat si správný billboard je umění. Když se vám to podaří, úspěch zaručen!
Obsah článku:
Reklama dnes? Všude samý banner, affiliate odkazy a další formy online marketingu. Mnozí podnikatelé jakoby zapomněli na venkovní reklamu. Ti zkušenější však moc dobře vědí, že navzdory digitální éře se lidé stále pohybují venku a outdoor reklama působí na jejich smysly NEPŘETRŽITĚ. Ale jsou si vědomi i toho, že smysl má pouze promyšlená billboardová kampaň. Jinak jde o vyhozené peníze. Konkurenci porazíte pouze v případě atraktivního designového zpracování, chytlavého sloganu a umístění na příhodném místě.
Být vidět znamená uspět
Můžete si nechat vyrobit nejzajímavější billboardy, ale když nebudou vidět, nepřinesou vám užitek. Zní to logicky, ovšem zdaleka ne každý se tím řídí. Nejeden zájemce o billboardovou kampaň podlehne vábení slevy za cenu horší lokality. Chcete-li úspěšnost kampaně zvýšit, umístěte billboardy čelem k potenciálním zákazníkům. Sázkou na jistotu bývá umístění kolmo u silnice. Samozřejmostí by měly být optimální vzdálenost od vozovky a dobrá čitelnost. Obecně jsou nejčitelnější billboardy ve výšce 1 – 3 metry nad úrovní očí.Reklama pro drtivou většinu lidí
Statistiky hovoří jasně. S venkovní reklamou se setká více než 90 % lidí. Stačí si jen vybrat správný formát a inzerovat tam, kde se pohybuje vaše cílová skupina. Například poutač na letní festival pro mladé nejlépe zafunguje v blízkosti střední či vysoké školy.Stáhněte si ebook a mějte venkovní reklamu v malíku
Výše uvedené tipy jsou základ, ale nabízí se spousta dalších rad a doporučení, jak venkovní reklamní kampaň vylepšit a maximalizovat úspěšnost. Najdete je v ebooku, který si můžete zdarma stáhnout na mojebillboardy.cz. Autorem je úspěšný marketér Martin Chytrý, což je samo o sobě zárukou, že se v brožuře dočtete mnoho užitečných vychytávek.Publikováno: 19. 04. 2019
Kategorie: Marketing