Správně nastavené PPC reklamy vám přinesou nové zákazníky

Správně nastavené PPC reklamy vám přinesou nové zákazníky

V současné době spousta firem hledá nízkonákladové, ale zároveň vysoce účinné možnosti reklamy. Koronavirová pandemie způsobila, že lidé tráví na internetu mnohem více času než obvykle, přesto však mnohé společnosti omezují své marketingové rozpočty. Vyplatí se investovat do PPC reklamy? Samozřejmě, že ano. PPC reklamy totiž dostanou vaši značku do povědomí milionů uživatelů. Přitom nezáleží na tom, na jakém trhu působíte, protože se dá nastavit i PPC reklama ve Švýcarsku, na Slovensku, ale i ve Francii.

Co je to PPC reklama?

PPC (Pay-Per-Click) je forma reklamy, při které platíte malý poplatek pokaždé, když někdo klikne na některou z vašich reklam. Znamená to tedy, že platíte pouze za návštěvnost, kterou reklama generuje, takže máte dokonalý přehled nad výkonem i rozpočtem. Pro správu PPC reklam se používají různé platformy, v České republice především Google Ads, Sklik a Facebook Ads. Pokud vás zajímá PPC reklama ve Francii, tak tam nebudete nastavovat Sklik, spíše jen Google Ads a Facebook Ads.

Jaké jsou typy PPC reklamy?

Pokud se zaměříme na reklamy na Googlu, potom můžete nastavit hned několik typů PPC reklam, a to ve vyhledávací a obsahové síti. Specifickou kategorií jsou potom ještě YouTube reklamy. Ve vyhledávací síti se zobrazují textové reklamy, které mají formu sponzorovaných odkazů. V obsahové síti se zase jedná o bannery, jež se zobrazují na webových stránkách, které navštěvuje vámi vydefinované publikum. PPC reklamy generují okamžitou návštěvnost, přivádí potenciální zákazníky a vedou k rychlé návratnosti investice. Důležité však je, aby byla reklama správně nastavená. Ideální je svěřit práci do rukou profesionálů, jakým je například i společnost SEO Consult. Uvedená agentura vám zajistí všechny služby v rámci internetového marketingu.

Publikováno: 28. 04. 2022

Kategorie: Marketing