Podnikáte? Víte, jak ustát současnou situaci?

Podnikáte? Víte, jak ustát současnou situaci?

Současná situace v době koronavirové je opravdu těžká. Pokud jste začali podnikat, nebo již delší dobu podnikáte, mohou se vás týkat vládní omezení a váš obchod stagnuje. Víte, jak současnou situaci ustát a vytěžit z ní to nejlepší? Nechte si poradit!

Buďte online

Pokud to vaše podnikání umožňuje, zkuste jej v současné době přesunout do online světa. Nabízíte-li služby, u kterých nemusí být zákazník přítomen osobně, nabídněte je na své webové prezentaci. Máte-li vlastní obchod se zbožím, možná je právě na čase, abyste si zařídili funkční e-shop a zboží prodávali přes internet. Může se stát, že zjistíte, že takto se vaše příjmy výrazní zvýší a vy se nadále budete moct věnovat tomu, co vás baví.

Rozšiřte své pole působnosti

V době koronaviru, kdy jste museli zavřít svou provozovnu nebo na nějakou dobu přestat nabízet své služby, vyzkoušejte i něco jiného. Pokud jste již nějakou dobu přemýšleli o tom, že začnete podnikat z domova a věnovat se něčemu novému, právě teď je ta vhodná doba. Zajímejte se o služby a podnikatelskou činnost, kterou ostatní ocení i v karanténě a v nouzovém stavu.

Zaměřte se na digitální marketing

Využijte služeb digitální marketingové agentury. Řekněte o sobě potencionálním zákazníkům a klientům pomocí cílené reklamy, nové webové prezentace, případně zmíněného e-shopu. Využijte také sociálních sítí a nebojte se sdílet služby a produkty, které nabízíte a je možné je využít online, případně zaslat poštou.

Nabídněte něco navíc

Zkuste se zamyslet nad tím, co můžete dopřát svým zákazníkům navíc. Snižte částku za poštovné, nabídněte jim výhodné sady zboží, případně je nechte využít akci 1+1 produkt zdarma. Pokud například vedete kurzy, které v současné době není možné pořádat offline, nabídněte online alternativu a zkuste pomocí internetu, případně marketingové agentury vymyslet, jak zůstat výdělečně činný.

Vouchery a poukazy vedou

Je možné, že podnikáte ve službách, které není možné poskytovat v online podobě. V tom případě se zaměřte na vouchery a poukazy. Připravte se na jejich delší platnost a nechte zákazníky vaše služby využít, jak nejdříve to bude možné.

Publikováno: 27. 01. 2021 / Aktualizováno: 31. 07. 2023

Kategorie: Marketing

Autor: administrator