Jak na Google SERP? Dělejte, co po vás chce!

Chcete pro svou firemní web skutečně výhodnou pozici ve vyhledávání? Určitě pracujete na získávání zpětných odkazů. Pravidelně publikujete kvalitní obsah a pište blog. I to jsou ověřené techniky jak se zalíbit vyhledávači Google a udržovat si výhodné pozice na dané klíčová slova. Jsou zde ale i techniky, které lze neznáte. Dnes vám představíme další 3 věci, které byste měli vzít v úvahu, pokud vám záleží na dobrých pozicích ve vyhledávání.

HTTPS je dobro

Https nebo https slouží k šifrování přenosu dat pomocí technologie Secure Socket Layer nebo také SSL protokolu. Jelikož Google má rád bezpečný obsah a https by měl být garantem bezpečného obsahu, dává Google plusové body takovým stránkám využívajícím https.

Responzivní design je dnes základ

Design webstránky přizpůsoben mobilním zařízením jako jsou smartphony a tablety je vyhledávačem Google upřednostňování ve vyhledávání na mobilních zařízeních. Mnoho firem tuto skutečnost při svých webových stránkách ignoruje. Častokrát i z důvodu, že nemají informaci o tom, že zhruba 50% návštěvníků stránek pochází z těchto mobilních zařízení. Google chce těmto uživatelům zajistit komfort při prohlížení webu a proto upřednostňuje ve vyhledávání stránky s responzivním designem.

Pop-up okno je zlo

Brzy Google přestane mít rád webstránky, které využívají různé sběrače emailů či "motivují" návštěvníky webu o "like" na jejich facebook stránce. Google totiž nechce aby návštěvník webu musel vypínat různé vyskakující okna když se chce dostat k obsahu. Takové weby využívající pop-up okna budou dostávat ve vyhledávání minusové body a zhorší se jim pozice.

Lepší pozice ve vyhledávači Google

Stačí sledovat nové trendy a hlavně novinky z dílny Google. Následně tomu přizpůsobovat svou firemní web. Některé techniky vyžadují čas, jiné zas možná více technických znalostí či peníze. Pokud vám ale na svém online byznysu záleží, nepodceňujte své pozice ve vyhledávači Google.

Publikováno: 11. 11. 2016

Kategorie: Zajímavosti a trendy