Instantní zdroj návštěvnosti: PPC reklama
Nechali jste si vytvořit moderní webové stránky a teď už jen doufáte, že se co nevidět objeví první návštěvníci. Otázkou však je, jak se na váš web dostanou – můžete se vydat cestou přirozeného vyhledávání, anebo si zaplatíte PPC reklamu a budete mít na webu návštěvníky okamžitě.
Porovnávat neplacené vyhledávání s placenými výsledky je jako míchat jablka s hruškami. Obojí má své specifické výhody i nevýhody a často je efektivní obě metody zkombinovat. V případě SEO (optimalizace pro vyhledávače) však počítejte s tím, že jde o poměrně složitý a časově náročný proces.
Potřebujete-li mít na webu potenciální zákazníky okamžitě, neměli byste nad PPC reklamou váhat. Dobře si však rozmyslete, zda se do nastavení kampaně pustíte sami, nebo se raději obrátíte na specialisty s bohatými zkušenostmi. PPC je efektivní marketingovým nástroj, ovšem pouze za předpokladu, že se s ním umí zacházet. V opačném případě bezvýsledně utratíte spoustu peněz.
Co byste měli o PPC reklamě vědět?
PPC znamená Pay per Click a jedná se o platbu za proklik. Za každého uživatele, který zavítá na váš web přes placený odkaz, zaplatíte určitou částku. Výši ceny prokliku určuje především obor. Nespornými výhodami PPC reklamy jsou přesné cílení (na konkrétní cílovou skupinu), flexibilita (kampaň lze kdykoliv upravit či zastavit), přesně měřitelné výsledky a okamžitý efekt. Podstatné je, aby vás PPC reklama nestála více, než kolik díky ní vyděláte. Tedy pokud vám nejde o posílení brandu.Kdo vám s nastavením kampaně pomůže?
V případě, že nehodláte ztrácet čas hledáním informací či absolvovat tematické kurzy, bude pro vás jednodušší, když si na správu PPC najmete profesionály. Dobrou volbou jsou odborníci z PPC Profits, kteří mají bohaté zkušenosti s reklamními systémy Adwords, Sklik a Etarget. Mimo to mají v malíku i reklamu na Facebooku a rozumí real-time bidding remarketingu. Více se dozvíte na ppcprofits.cz.Publikováno: 15. 11. 2017
Kategorie: Marketing