Facebook a Instagram: Jak je využívat naplno?

Facebook a Instagram: Jak je využívat naplno?

Sociální sítě jsou dnes již bez pochyb nenahraditelnou součástí marketingového mixu nejedné značky. Známé i méně známé společnosti si na sociálních sítích budují jméno, pověst a komunitu, se kterou pravidelně interagují. Kombinace správně zvolené strategie, zajímavého obsahu a řešení problému tvoří z této komunity věrné zákazníky. Na co ale při využívání sociálních sítí nezapomenout?

Pokud prodáváte produkty, vytvořte si obchod

Facebook i Instagram obchod jsou známé po celém světě. Obchod vám umožní nahrát všechny vaše produkty z e-shopu na sociální sítě. I v Česku a na Slovensku mohou e-shopy tuto funkci využívat. Prostredníctvom XML feedu můžete mít obchod vytvořen do několika minut. Pak vás čeká už jen rozdělení produktů do jednotlivých kategorií.

Proč je obchod tak oblíbený? Dovolí vám označovat produkty přímo ve vizuálech na Facebooku a Instagramu, díky čemuž lidé lehce najdou daný produkt v případě, že o něj projeví zájem. Produkty lze označovat i v Instagramových stories, a dát tak svým sledovatelům možnost prokliknout se přes obchod přímo na web, což ocení zejména značky s méně než 10 000 fanoušky.

Profil je prezentace vaší značky

Nezapomínejte, že nejen webové stránky prezentují vaši značku. Stejný účel totiž plní i sociální sítě. Proto si dejte záležet na profilové a úvodní fotce na Facebooku, na informacích i obsahu, který komunikujete.

Propagujte svůj obsah

Organický dosah se rok od roku snižuje, a proto je dobré příspěvky podpořit alespoň malou částkou a propagovat je. Takto váš vytvořený obsah nepřijde vniveč, protože ho uvidí více lidí.

Vsaďte na dynamický remarketing

Reklama na Facebooku nabízí hned několik možností. Pro e-shopy je nezbytnou součástí marketingové strategie na Facebooku kampaň na dynamický remarketing. Kampaň totiž zobrazuje konkrétní produkty těm lidem, kteří si o ně projevili zájem.

Zajímá vás, jak využít internetový marketing, nejen na Facebooku naplno? Obraťte se na zkušenou reklamní agenturu a nechte si poradit od profesionálů.

Publikováno: 27. 07. 2021

Kategorie: Marketing