4 důvody, proč zákazníkům rozdávat reklamní tašky

Dostat se zákazníkům pod kůži není snadné. Musíte jim dát více než ostatní. Někdy však stačí drobný detail – třeba reklamní taška, která je praktická a zároveň nabízí další výhody. Pokud jste jejich význam podceňovali a stavěli je na druhou kolej, udělejte krok kupředu. Prozradíme vám hned 5 přesvědčivých důvod. Vaši klienti budou z reklamních tašek nadšení a vy také!

1. Budete více na očích

Když máte možnost propagovat značku, udělejte to. Reklamní tašky představují skvělý způsob, jak brand nenásilnou formou dostat i na místa, na která by se jinak dostal horko těžko. Je to paradox, ale za pár korun se vaše logo podívá třeba na druhou stranu světa. Bůh ví, kde všude si je zákazníci vezmou. A je jen na vás, do jaké míry budete kreativní.

2. Dáte něco navíc

Naprostá většina lidí ráda dostává dárky. Hodnota je druhořadá, mnohem důležitější je fakt, že si na dotyčného někdo vzpomněl. Využijte toho a darujte svým zákazníkům potištěné tašky – a pokud vám to umožňuje rozpočet, dejte jim do nich pár dalších drobností. Dokažte jim, že si jich vážíte, výrazně zvýšíte míru loajality.

3. Ukážete, že jste připraveni

Do čeho zabalit dárek pro váženého klienta či obchodního partnera? Reklamní taškou dáte najevo, že obdarováváte na pravidelné bázi. Navíc díky ní budete působit seriózněji, než kdybyste věc předali jen tak bez obalu nebo v igelitce z obchoďáku.

4. Podpoříte dobrou věc

Reklamní taška nemusí být z igelitu. Zvolíte-li papír, textil nebo bio-plast, oslníte milovníky přírody a příznivce zero-waste životního stylu. Tašky z některých materiálů lze používat opakovaně – takové zákazníci ocení ještě více než jednorázovky. Potřebujete snad další důvody, proč zákazníkům udělat radost? Obraťte se na výrobce tašek VAN GILLERN, který patří k hlavním dodavatelům v ČR, a objednejte si je za skvělé ceny i s vlastním potiskem. Nebudete litovat.

Publikováno: 05. 09. 2019

Kategorie: Marketing

Autor: administrator