Základní obchodní dovednosti
Obsah článku:
Posíláte své obchodníky na různá školení a máte pocit, že jejich vzdělávání schází ucelenost, koncepčnost a hlubší záměr? Potom je přihlaste na náš kurz, kde si osvojí základní prodejní techniky a obchodní dovednosti, které jsou nezbytné pro úspěšný prodej. Se zkušeným lektorem se naučí, jak domluvit schůzku, jak dobře argumentovat, zvládat námitky a zjistit motivy svého zákazníka. Ujasní si také, kdy začít nabízet, kdy a jak prezentovat či odpovídat, zkrátka získají znalosti a dovednosti, které odlišují nadprůměrné obchodníky od průměrných.
Co je cílem?
- Pochopit, jaké zásady při prodeji platí a proč se jich držet,
- poznat své pozitivní stránky, na kterých je nutné stavět a své rezervy,
- zorientovat se v motivech, na základě kterých zákazníci nakupují,
- osvojit si základní prodejní techniky nezbytné pro úspěch každého obchodu,
- naučit se budovat první dojem a dobrou image obchodníka,
- upevnit jednotlivé kroky obchodní schůzky – od správného domluvení schůzky přes přípravu na,
- schůzku, přesvědčivou prezentaci až k základním uzavíracím technikám schůzky,
- vyzkoušet si vše prakticky a získat cennou zpětnou vazbu a jistotu při obchodování.
Obchodní dovednosti
- Zásady aktivního prodeje,
- nákupní motivy zákazníků,
- techniky zjišťování potřeb a motivů zákazníka,
- otázky a aktivní naslouchání,
- parametry, výhody a benefity prodávaných výrobků a služeb,
- používání technik pro zvýšení prodeje,
- image a osobnost obchodníka, první dojem a práce s ní,
- základní kroky obchodní schůzky,
- domluvení schůzky a příprava na schůzku,
- realizace schůzky a přesvědčivá prezentace,
- základní techniky uzavírání schůzky.
Publikováno: 04. 04. 2019 / Aktualizováno: 15. 06. 2023
Kategorie: Marketing