Proč je firemní identita důležitější, než si většina lidí připouští?
Obsah článku:
Pokud to s podnikáním myslíte vážně, nepodceňujte význam firemní identity. Že vám to už někdo řekl, ale doporučení jste nevěnovali příliš pozornosti? Pak se porozhlédněte kolem sebe a zaměřte se na věci, které si kupujete pravidelně. Zároveň si položte otázku, proč tomu tak je. Předpokládáme, že nízká cena není zdaleka jediným důvodem. Klíčovou roli často hrají úplně jiné aspekty – třeba sympatická filosofie odrážející se právě ve firemní identitě.
Co je to firemní identita?
Firemní identita je často vnímána pouze v souvislosti s designem – ovšem nesouvisí s ní pouze tvorba firemního loga, webové stránky a obalový design. Jedná se o soubor mnoha vzájemně provázaných prvků, které dohromady tvoří komplexní mozaiku. Bez pomyslných kamínků by tvář společnosti nebyla úplná a podnik nemohl správně fungovat. Buďme konkrétní. Pod pojmem corporate identity si můžete představit ucelený grafický koncept, který se objevuje v rámci online i offline reklamy, specifickou marketingovou strategii či systém hodnot. Všechny aspekty by přitom měly jít ruku v ruce s cílovou skupinou zákazníků.Proč je firemní identita důležitá?
Odpověď je jednoznačná. Firma s vlastní identitou přestává být „jednou z mnoha“ a vystupuje z davu. Firemní identita intenzivně působí na cílovou skupinu a šance na úspěch výrazně rostou. Jakmile potenciální klient projeví vůči firmě sympatie, cena a další faktory přestanou hrát roli.Analýzu a realizaci svěřte profesionálům
Budování firemní identity začíná hloubkovou analýzou, kterou by měli provést odborníci. Jedině tak bude investice co nejnižší a efektivita naopak vysoká. Své o tom vědí profesionálové z GRADESI. Reklamní agentura Praha nabízí komplexní služby v oblasti tvorby firemní identity a zkušenosti má s úpravami firemního stylu již fungujících společností. Podrobnější informace a reference najdete na gradesi.cz.Publikováno: 15. 04. 2019 / Aktualizováno: 15. 06. 2023
Kategorie: Marketing