Notifikace jako způsob, jak efektivně oslovit zákazníka

Notifikace jako způsob, jak efektivně oslovit zákazníka

Většina společností se v době koronavirové pandemie rozhodla investovat do tvorby vlastního internetového obchodu. Důvodem toho byl fakt, že řada kamenných prodejen musela mít zavřeno, tudíž zisky stály. Na internetu se však naopak otáčely miliony. Je tedy zcela pochopitelné, že společnosti mající dříve jenom kamennou prodejnu se rozhodly i pro internetový obchod. Ten však možná doposud stojí, jelikož lidé byli zvyklí jenom na návštěvu kamenné prodejny. Proto se lídři společností ptají na jednu zásadní otázku, a sice jak efektivně oslovit zákazníka?

Možností a způsobů, jak oslovit zákazníka, a tím ho přilákat na svou stranu barikády, je mnoho. Efektivním způsobem, jak zabít neaktivitu zákazníka, a naopak probudit jeho zájem o vaše služby nebo produkty jsou notifikace čili krátká oznámení, která se zákazníkovi zobrazují na displeji jeho chytrého mobilního telefonu.

Notifikace nejsou žádnou novinkou

Možná se ptáte, co to notifikace jsou, jelikož jste s nimi dříve nepřišli do kontaktu. Ale pravdou je, že notifikace nejsou žádnou velkou novinkou, právě naopak. Jsou mezi námi už dlouhá léta a dnes je díky systému NOTIFEE může využívat prakticky kdokoli, nejen e-shopy.

Přesto jsou však e-shopy tím, co notifikace využívá nejaktivněji. Zkrátka a dobře se osvědčily. Krátká oznámení zobrazující se na displeji mobilního telefonu mohou upozorňovat na aktuální slevové akce, dopravu zdarma nebo mohou informovat o zbylém zboží v košíku, které se blíží k vyprodání.

Ať jsou notifikace hlavně úderné

Aby byly notifikace opravdu efektivní, je zapotřebí, aby byly především dostatečně úderné a jasné. Zbytečně dlouhé notifikace nikdo nečte, stejně tak nikdo nečte notifikace plné emočních výlevů. Raději k nim zapojte emotikony, které mají tendenci upoutat pozornost potencionálního klienta.

Publikováno: 27. 08. 2020

Kategorie: Marketing

Autor: administrator