Jak na SEO pro Prahu aneb Aby byl váš web vidět

Jak na SEO pro Prahu aneb Aby byl váš web vidět

Vytvořili jste si nebo si nechali vytvořit webové stránky, ale potýkáte se se zanedbatelnou či naprosto nerelevantní návštěvností? Buďte v klidu, jde o zcela normální stav. Konkurence je obrovská a nahnat návštěvníky na stránky je úkol hodný mistra. Zpočátku lze návštěvníky ulovit prostřednictvím placeného vyhledávání (PPC reklamy), ale zároveň je vhodné zapracovat na optimalizaci pro vyhledávače (SEO).

Co je SEO?

Optimalizace pro vyhledávače (angl. search engine optimization neboli SEO) je proces, v rámci které ho se web upraví v souladu s požadavky algoritmů vyhledávačů. Cílem je zvýšení návštěvnosti z tzv. organických (neplacených) výsledků. Kromě uzpůsobení prvků na samotné stránce (on page SEO) je důležité podniknout opatření mimo vlastní web (off page SEO) – především budovat kvalitní odkazový profil.

Zvládnete SEO vlastními silami?

Optimalizovat web tak, aby se v co nejkratší době výrazně zvýšila organická návštěvnost, není otázkou jednoho odpoledne. Bez předchozích zkušeností a hlubších znalostí jednotlivých metod a současných trendů je šance na úspěch zanedbatelná. Rozumnější je svěřit web do péče odborníkům s prokazatelnými výsledky. Profesionálové se nebojí pochlubit referencemi a případovými studiemi, ze kterých je jasně vidět, jak pracují a jaké postupy využívají.

Kdo váš web optimalizuje pro Prahu?

Pokud se vaše cílová skupina pohybuje v hlavním městě, soustřeďte se na lokální SEO Praha. Bez ohledu na to, zda by vám pomohl jednorázový audit (analýza) nebo spíše kompletní optimalizace a dlouhodobá správa webu, je dobrou volbou konzultační agentura jakmy s.r.o. Její zakladatelé nabrali zkušenosti v jedné z předních českých marketingových agentur a nyní nabízí komplexní služby na vysoké úrovni. Více o problematice SEO optimalizace Praha včetně aktuálních cen za služby najdete na jejich webu jakmy.cz.

Publikováno: 13. 01. 2020

Kategorie: Marketing