5 důvodů, proč využívat letáky i v roce 2020

5 důvodů, proč využívat letáky i v roce 2020

Přesun marketingu do online prostředí byl neodvratný. Ale rozhodně neproběhl na sto procent. Offline reklama má stále smysl a zatímco někdy slouží „jen“ jako efektivní doplněk propagace internetových projektů, jindy se bez ní firma neobejde vůbec. A obyčejný leták? Přesvědčíme vás, že má své opodstatnění i dnes. Zapomeňte na chvíli na hi-end technologie a připomeňte si sílu klasické tiskoviny. Pokud vám někdo tvrdí, že letákům odzvonilo, vyveďte dotyčného z omylu. Letáková reklama nabízí nesporné výhody i v dnešní době. Dali jsme dohromady pět zásadních argumentů, proč je tisk letáků důležitou složkou současného marketingového mixu.

1. Zacílení

Receptem na úspěch je oslovení cílové skupiny zákazníků. Letáky vám to umožní – rozdáte je tam, kde se vaše cílovka pohybuje. Třeba poblíž vysoké školy, na baru, u východu z letiště...

2. Navázání osobního kontaktu

Předání letáku můžete pojmout jako příležitost k navázání bližšího kontaktu. Příjemce se s vámi pustí do řeči a vy z něj uděláte zákazníka.

3. Poskytnutí slevy

Neváhejte s umístěním slevového kuponu nebo kódu. Zákazníci slevy milují, a když jim takový leták předáte, zvýšíte tím pravděpodobnost, že si ho nechají a později se k němu vrátí.

4. Předání informací

Na leták se vejde mnohem více informací než na jiné formáty venkovní reklamy. Příjemce navíc netlačí čas, může si leták kdykoliv v klidu prostudovat a dozvědět se z něj vše podstatné.

5. Rozsáhlé možnosti personalizace

Chcete oslovit velmi specifickou skupinu lidí? Nechte si leták zpracovat zkušenou marketingovou agenturou, která vymyslí kreativní podobu na míru vkusu potenciálních zákazníků. Unikátním letákem se odlišíte od konkurence a výrazně zvýšíte šanci na prodej. A kde si nechat letáky levně vytisknout? Dobrou volbou je tiskárna JustPrint, na jejímž webu si snadno nastavíte požadované parametry. Zda zvolíte klasickou, nebo skládanou variantu, je na vás. Čím větší náklad objednáte, tím méně za tiskoviny zaplatíte. A poštovné vás nebude stát ani korunu.

Publikováno: 05. 01. 2020

Kategorie: Marketing

Autor: administrator