Základní obchodní dovednosti

Posíláte své obchodníky na různá školení a máte pocit, že jejich vzdělávání schází ucelenost, koncepčnost a hlubší záměr? Potom je přihlaste na náš kurz, kde si osvojí základní prodejní techniky a obchodní dovednosti, které jsou nezbytné pro úspěšný prodej. Se zkušeným lektorem se naučí, jak domluvit schůzku, jak dobře argumentovat, zvládat námitky a zjistit motivy svého zákazníka. Ujasní si také, kdy začít nabízet, kdy a jak prezentovat či odpovídat, zkrátka získají znalosti a dovednosti, které odlišují nadprůměrné obchodníky od průměrných.

Co je cílem?

  • Pochopit, jaké zásady při prodeji platí a proč se jich držet,
  • poznat své pozitivní stránky, na kterých je nutné stavět a své rezervy,
  • zorientovat se v motivech, na základě kterých zákazníci nakupují,
  • osvojit si základní prodejní techniky nezbytné pro úspěch každého obchodu,
  • naučit se budovat první dojem a dobrou image obchodníka,
  • upevnit jednotlivé kroky obchodní schůzky – od správného domluvení schůzky přes přípravu na,
  • schůzku, přesvědčivou prezentaci až k základním uzavíracím technikám schůzky,
  • vyzkoušet si vše prakticky a získat cennou zpětnou vazbu a jistotu při obchodování.

Obchodní dovednosti

  • Zásady aktivního prodeje,
  • nákupní motivy zákazníků,
  • techniky zjišťování potřeb a motivů zákazníka,
  • otázky a aktivní naslouchání,
  • parametry, výhody a benefity prodávaných výrobků a služeb,
  • používání technik pro zvýšení prodeje,
  • image a osobnost obchodníka, první dojem a práce s ní,
  • základní kroky obchodní schůzky,
  • domluvení schůzky a příprava na schůzku,
  • realizace schůzky a přesvědčivá prezentace,
  • základní techniky uzavírání schůzky.
Více informací najdete na našem webu www.taroc.cz.

Publikováno: 04. 04. 2019 / Aktualizováno: 15. 06. 2023

Kategorie: Marketing

Autor: administrator