Telemarketing funguje i dnes. Proč je o něj stále zájem?

Když firma přemýšlí o možnostech zvýšení prodeje, velmi často je to spojeno s klasickými cestami. A těmi je třeba reklama na internetu, nebo různé letáky, či bannerová reklama. Jsou ale i jiné cesty. Se se řadí možnost využít telemarketing. Ten se stává v poslední době opět velmi populární. Jaké jsou jeho výhody? Podívejte se společně na jejich výčet.

Prodávat lze cokoliv

Velkou výhodou této možnosti je to, že prodávat tímto způsobem lze v podstatě úplně cokoliv. Když se podíváme úplně konkrétně, tak operátor doporučí betonové jímky Olomouc, které mohou řešit problém mnoha lidí s odpadní vodou. Toto je však spíše unikát. Pokud se podíváme na to, co se přes telefon prodává nejvíce, rozhodně to jsou:
  • Služby spojené s televizí,
  • Mobilní tarify,
  • Knihy a periodika,

Levná marketingová metoda

Řada firem se domnívá, že dané služby jsou až příliš drahé a že by se jim nevyplácely. I to velká mýlka. Velmi často není žádný problém nastavit a zvolit oboustranně výhodnou spolupráci. Ta se vyplatí jak poskytovateli telemarketingu, tak hlavně dané firmě. Té se povede prodat více produktů a služeb a tím zvýší obrat a pochopitelně také zisk.

Výsledky lze snadno měřit

Je jasné, že hlavní měřitelným výsledkem je to, kolik se prodá produktů nebo služeb. Nejde ale o jediná data, která lze použít. Lze jednoduše zjistit i to, kolik bylo uskutečněno hovorů a jak dlouho trvaly. Toto všechno jsou informace, ze kterých lze vycházet, když se měří celková efektivita této kampaně a také samotného prodeje.

Operátoři jsou zkušení

Samozřejmé je to, že volat rozhodně nebudete muset vy sami. Od toho jsou společnosti, které se na telemarketing specializují. U nich je také jistota toho, že nabídnou operátory, kteří mají dostatek zkušeností. Za tím se skrývá hlavně výhoda spojená s tím, že dané zkušenosti a prodejní dovednosti vedou výrazně vyšší efektivitě prodeje.

Publikováno: 26. 07. 2018 / Aktualizováno: 15. 06. 2023

Kategorie: Marketing

Autor: administrator

Tagy: telemarketing efektivita | výhody telemarketingu