Plakáty představuji efektivní outdoor reklamu i dnes, ale…

Ulovit zákazníka není snadné. Neměli byste však zapomínat na to, že kromě internetu stále existuje i venkovní prostředí, kde se nabízí poměrně dost způsobů, jak zaujmout pozornost cílové skupiny. Co třeba “staré dobré” plakáty? Jakkoliv si můžete myslet, že jsou v dnešní době odepsané, protože je nahradily jiné formáty, opak je pravdou. Stále docela dobře fungují, ale musí se to s nimi umět. Na plakáty narážíme doslova na každém kroku. Objevují se na zdech, reklamních sloupech, výlohách, plotech a dalších místech. Podle odborníků by si však zájemci o tuto formu reklamy měli uvědomit, že získat pozornost potenciálních zákazníků již není tak snadné jako v minulosti. U lidí se totiž začíná projevovat tzv. plakátová slepota. Na přítomnost plakátů si zvykli do té míry, že jim nevěnují tolik pozornosti jako kdysi. Má tedy smysl o této reklamě vůbec přemýšlet? Ano, ale musíte se toho chopit za správný konec. Pro výlepy plakátů platí stejná pravidla jako pro ostatní reklamní prvky: plakát nesmí mít nudný, jinak si ho v záplavě dalších plakátů nikdo nevšimne. Proto - až se kriticky podíváte na návrh svého nového plakátu - si položte jednoduchou otázku. Kdybyste byli v kůži zákazníka, zaujalo by vás sdělení na tolik, abyste dál pátrali po propagovaném zboží, službách či akci? Na to samé se zeptejte i lidí ve svém blízkém okolí. Moderní outdoor reklama obsahuje příběh. Vypráví lidem ve městě to, co potřebují slyšet. Jakmile pochopíte myšlenkové pochody své cílovky, máte vyhráno. Kvalitní plakát vypadá následovně: je na vysoké grafické úrovni, a to samé by mělo platit také o textech. Proto je vhodné kontaktovat profesionální agenturu, která má s daným segmentem zkušenosti a prokazatelné reference. Kombinace pěkného designu a úderného copywritingu udělá hotové divy. Takový plakát určitě nezapadne mezi desítkami dalších!

Publikováno: 01. 08. 2018

Kategorie: Marketing

Autor: administrator