Obchodní schůzka není to samé jako školení. Aneb na co hledět při pronájmu menších prostor v Praze?

První dojem je důležitý. Na vašeho potenciálního obchodního partnera či klienta, kterého se chystáte zlanařit na „obchod století“, zapůsobíte nejen svým značkovým oblekem a příjemným chováním, ale také prostředím. Jinými slovy velmi záleží na tom, kde se schůzka odehraje a nemáte-li vhodné prostory k dispozici, nezbude vám, než si je pronajmout. Menší místnost vám přijde vhod také v rámci teambuildingu, školení a workshopu, ovšem nezapomínejte, že každá akce má své specifika, což by se mělo odrážet i na výběru prostor.

Kdy je nezbytný top level?

Vybrat si pro místo setkání s váženým zákazníkem terasu hospůdky pochybné kategorie, je bezesporu fail prvního stupně. Důležitá obchodní schůzka v Praze by se měla odehrávat na reprezentativním místě s vysokou úrovní služeb. Rezervujete-li si ho přes internet, raději se tam zajeďte podívat fyzicky ještě před schůzkou a prověřte si, že vše odpovídá popisu. Prostory pro teambuilding a místo pro školení v Praze již nemusí být tak „naškrobené“. S ohledem na charakter akce můžete zvolit domáčtější prostředí. Což samozřejmě neznamená, že byste měli snížit požadavky na kvalitu služeb.

Dopravní dostupnost, parkování a vybavení

Na celkovém dojmu se podílí také několik dalších kritérií. Místo by se mělo nacházet na adrese, na kterou se lze odkudkoliv snadno dostat. Účastníci vám budou vděční, když nebudou muset absolvovat strastiplnou cestu plnou objížděk, zakončenou nekonečným hledáním volného parkovacího stání. A dejte si pozor také na vybavení. Bez ohledu na to, zda hledáte místo pro workshopy, školení či osobní schůzku, vyžadujte dostupnou Wi-fi. Hodit se vám může také dataprojektor, plátno či ozvučení. Zbytečně si uspořádání akce nekomplikujte a pronajměte si plně vybavené prostory. Ušetříte si čas i starosti.

Publikováno: 17. 07. 2017

Kategorie: Podnikání

Autor: administrator