Jak na SEO efektivně? Zaměřte se na svou lokalitu!

Není tajemstvím, že klíčem ke zvýšení návštěvnosti webu je kvalitně provedená optimalizace. Proces spočívá v množství kroků a zásadní roli hrají především následující faktory: optimální výskyt klíčových slov na stránce, kvalita a struktura textů, interní prolinkování a linkbuilding. Přesto se může stát, že ani po komplexní optimalizaci návštěvnost stránky výrazně nestoupne. V čem může být problém? Měli byste si uvědomit, zda pro vás není výhodnější tzv. lokální SEO.

Co je to lokální SEO?

Vysvětlíme si na praktickém příkladu. Provozovatel e-shopu s plyšovými zvířátky – ačkoliv sídlí v Praze - může (a měl by) cílit na celou Českou republiku, jinak by se zbytečně připravil o spoustu zákazníků. Jinak by však měla probíhat optimalizace webu s nabídkou služeb pro určitou lokalitu. Pro pražské kadeřnictví je naprosto zbytečná první pozice ve vyhledávání na klíčové slovo „kadeřnictví“. Ačkoliv by došlo k výraznému zvýšení návštěvnosti, drtivá většina uživatelů by nakonec stránku opustila. Mnohem efektivnější je SEO optimalizace na klíčové slovo „kadeřnictví v Praze“ a související fráze, protože služba cílí pouze na zákazníky, kteří hledají kadeřnictví v konkrétní lokalitě.

Sami to pravděpodobně nezvládnete

Jak optimalizovat web, aby se mu ve vyhledávání „dařilo“ a objevoval se na předních pozicích? Rad, tipů a doporučení je na internetu víc než dost, ale to samé platí o všech ostatních oborech. Položte si proto otázku, zda byste se pustili do opravy motoru svého auta jen na základě videonávodu na YouTube – pravděpodobně byste vůz svěřili do péče profesionálům a neriskovali, že o něj neodborným zásahem přijdete. S optimalizací webu je to stejné. Chcete-li se o lokální optimalizaci dozvědět více, obraťte se na renomovanou agenturu SEO Consult.

Publikováno: 09. 08. 2018

Kategorie: Marketing

Autor: administrator

Tagy: seo consult | SEO optimalizace