Co by (ne)mělo chybět ani na vašem webu?

Když nejste zkušený web developer a toužíte po skvělé webstránce, zaplaťte profesionálům. Tvorba web stránek není jako učení se jízdě na kole - ne každý se to dokáže naučit dělat a už vůbec se to nenaučí za pár dní. Zaplaťte raději odborníkům. Nehledejte cestičky, jak ušetřit pár tisícovek na web stránce, která vás bude provázet během celého vašeho působení v online světě. Co si myslíte, kde vás spíše navštíví potencionální zákazník? U vás v kanceláři nebo na vaší webstránce? Ano, správně, nejdříve vás bude hledat přes internet, proto se ho okamžitě snažte získat na svou stranu. Co nesmí chybět na vaší stránce, abyste návštěvníka zaujaly?

O nás

Záložka "O nás", přesně tam klikne návštěvník, když chce zjistit, co jste zač. Proto buďte přátelský, představte se mu jako kamarádovi, ne jako robotovi. Nepředstavujte si, že píšete prezidentský projev, vyvarujte se klišé, frázím, nic neříkajícím větám. Co zní lépe? "Přinášíme vám kvalitní služby v oblasti prodeje XY. Náš sortiment je široký a obsahuje vysoce kvalitní výrobky. "Nebo:" Za 10 let jsme pomohli už 5000 klientem. Využijte i vy naše služby XY a přidejte se na stranu spokojených klientů. "Vidíte, uvolněte se a nebuďte zbytečně v křeči.

Příběh

Lidé milují příběhy, prozraďte jim ten svůj. Že nejste Steve Jobs či Bill Gates? To vůbec nevadí, prodejte váš příběh tak, abyste vašeho návštěvníka zaujaly. Popište své začátky, opište to, co vás inspirovalo při podnikání, opište cokoliv, co vás dostalo na tuto cestu. Možná jste z výtvarné výchovy dostali ve škole pětku, a proto jste nyní špičkový grafik. Nemusíte se srovnávat s největšími, abyste měli zajímavý příběh. Pokud žádný nemáte, klidně si nějaký vymyslete - legendu, mýtus, bajku a vsaďte ji do vašeho podnikání. Vypusťte vaši fantazii z voliéry.

Testimonialy

Co to je? Word of mouth, slovo jiných, to, co o vás řekli druzí. Slovo druhých má větší hodnotu než tisíc vašich slov. Nechte spokojených zákazníků, ať povídají za vás. Poproste je, zda by nemohli napsat pár vět o tom, jak byli spokojeni s vašimi službami, výrobky, produkty. Pokud jsou příliš dlouhé, osekejte je, pokud mají gramatické chyby, opravte je a až potom je umístěte na svou stránku. Umístěte je tam, kde se návštěvníci rozhodují, zda vaše služby využijí nebo ne. Pomozte jim rozhodnout se. Když k testimonialu přidáte skutečné jméno spokojeného zákazníka a jeho fotku, není žádný lepší prostředek, jak si získat důvěru.

CTA

Call to action. Vyzvěte návštěvníka do akce. Představíte mu skvělý produkt, který je průlomový, skvěle ho popíšete a návštěvník ho už, už chce koupit, ale na konci stránky nepřidáte call to action tlačítko. Tlačítko, které říká: "Chci koupit tento super-duper výrobek". Když děláte webdesign, myslete na to. Nespoléhejte na to, že se bude někdo proklikávat přes tři záložky a stránky jen proto, aby si něco od vás koupil. Vyzvěte ho to tance. Čeká se to od vás.

Blog

Máte novou stránku, jste nadšený, dali jste si slib, že každý týden napíšete jeden článek. Nadšení vám vydrží jen pár měsíců a pak blog zapadá prachem. Je vidět, že to je jen slabý pokus o SEO. Pokud na to nemáte čas, nepouštějte se do toho a záložku "blog" ze svého webu vynechejte. Pokud to chcete brát skutečně vážně, udělejte si harmonogram postovania nových příspěvků a dodržujte ho. Vyplatí se to. Totéž platí i o záložce "novinky", ve kterých máte poslední příspěvek tři roky starý. Ne každý potřebuje informovat o svých novinkách. Popřemýšlejte, zda budete mít své návštěvníky, o čem informovat v pravidelných intervalech. Pokud ne, nedávejte to na stránku jen proto, že to tam mají všichni. Pokud ano, super, publikujte pravidelně a úspěch se dostaví. Pokud se budete držet těchto základních pravidel a tipů, vaše stránka bude působit lidštější a projeví se to i na vašich tržbách. Změňte návštěvníka na zákazníka. Není to tak složité ...

Publikováno: 05. 03. 2017

Kategorie: Tvorba webu

Autor: administrator

Tagy: moderní web